|
Welcome to myHanse.com the forum for Hanse Yachts owners throughout the world. |
Active Topics Memberlist Calendar Search |
|
| |
|
| |
|
| << Prev Page of 2 |
| Author | Message |
|
341 Agathe
Sub Lieutenant
Joined: 10 August 2010 Location: Denmark Online Status: Offline Posts: 3 |
![]() Posted: 21 August 2010 at 09:34 |
|
Hej Jeg vil gerne deltage (hjemmehavn Lynetten), skal lige have en aftale med et par ædrulige matroser. Har deltaget i Lynettens kapsejladser uden de store resultater (også kalder bundproppen). Men når jeg sammenliger min båd med andre tursejlere, klare vi det dog rimeligt godt. Har inversteret i en ny fok fra Gransegel, og i hårdt vejr er der styr på båden, før var det båden der styrede os.
|
|
|
Ulrik Holt
|
|
IP Logged |
|
|
Steen & Anne
Commander
Joined: 27 October 2009 Location: Denmark Online Status: Offline Posts: 100 |
![]() Posted: 21 August 2010 at 12:59 |
|
Hej Agathe
Lyder herligt, så ser det ud til, at vi bliver minimum 3 stk Hanse. Vi er endnu ikke afklaret om det skal være som 2Star eller DH med eller uden spiler. Hvad vælger I andre? Det kunne være godt at være i samme løb. /Steen Edited by Steen & Anne - 21 August 2010 at 13:01 |
|
|
Hanse 342 DEN-436
S/Y aBstinEnz |
|
IP Logged |
|
|
kirkelund
Captain
Joined: 29 June 2009 Location: Denmark Online Status: Offline Posts: 174 |
![]() Posted: 30 August 2010 at 16:05 |
|
Hej Alle
Jeg synes Køge 30 sømil lyder som en god sejlads, og jeg ville mægtig gerne deltage med "Amani". Desværre kan jeg ikke i år - MEN måske til næste år ![]() Ole Kirkelund "Amani" (Hanse 342") Ishøj |
|
IP Logged |
|
|
341 Agathe
Sub Lieutenant
![]() Posted: 30 August 2010 at 21:40 |
|
Ror Jeg har et foto af min 341 på land, og ved hjælp af linial og lidt forholdsregning er mit ror 162 cm. MVh
Ulrik
|
|
|
Ulrik Holt
|
|
IP Logged |
|
|
Sus - Koege
Sub Lieutenant
Joined: 15 July 2009 Location: Denmark Online Status: Offline Posts: 5 |
![]() Posted: Yesterday at 14:50 |
|
Hej -
Så er "SUS" tilmeldt Køge Sejlklubs 30-sømil - i DH løbet. Flyvesejlene skal også luftes i år - og jeg har tilsagn fra 2 rimeligt ædruelige og pålidelige gaster ........ såe...... !
Ses vi ?
Hilsen - Niels P.
"Sus" af Køge.
|
|
|
Sus - Køge
|
|
IP Logged |
|
|
341 Agathe
Sub Lieutenant
![]() Posted: Today at 07:15 |
|
Hej Ja det er ud til at lykkedes. Matroser står ikke i kø til sejlads på den tid at året, men vi bliver 2 på båden. Ankommer lørdag, så vi er klar til søndag, jeg tilmeder "Agathe" til DH løbet. Med venlig hilsen Ulrik
|
|
|
Ulrik Holt
|
|
IP Logged |
|
|
Steen & Anne
Commander
Joined: 27 October 2009 Location: Denmark Online Status: Offline Posts: 100 |
![]() Posted: Today at 09:47 |
|
Vi har overhovedet ikke haft flyvesejlet ude af posen i år, så vi har meldt os til Sailors Cup i Brøndby her i weekenden i DH løb med flyvesejl for at træne "fald- og stageteknik" inden Køgesl*get for Hansebåde. Så må vi se, om vi kan få "big boopies" op i weekenden uden at vælte ølflaskerne.
|
|
|
Hanse 342 DEN-436
S/Y aBstinEnz |
|
IP Logged |
|
| << Prev Page of 2 |
|
||
Forum Jump |
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |
|
|
Links : www.hanseyachts.co.uk www.hanseyachts.com www.fjordboats.co.uk www.hansedownunder.com.au www.cobaltboatsuk.com |